Adoptia copiilor in cazul cuplurilor gay: pro sau contra?

23 Nov

Inainte de a incepe sa scriu, vreau sa le spun celor care vor sari la gatul meu cu tot felul de argumente ca e doar parerea mea asupra situatiei si ca nu zic ca asa e si corect sa gandesti.

Adoptia copiilor in cazul cuplurilor gay este un subiect controversat atat la noi cat si dincolo. Ea este privita cu ura si dezgust de mai toata lumea. Si aici vine intrebarea specifica femeii: de ce? De ce ni se pare ceva imoral ca doi oameni de acelasi sex sa adopte un copil?

Nu-mi plac intr-un mod special cuplurile care depasesc limitele bunului simt in public si in categoria asta intra toate combinatiile de oameni posibile. Nu-mi plac cuplurile care nu inteleg ca intimitatile trebuie sa ramana acasa, intre cei patru pereti. Asa ca pot intelege scarba pentru doi barbati care se saruta excesiv si se pipaie in public. Dar ce aveti cu acele cupluri care vor sa adopte un copil? Indiferent ca este vorba de 2 barbati sau 2 femei.

Ii aud pe cei de langa mine vorbind pe marginea acestui subiect si compatimind acel copil care va ramane traumatizat. E posibil, dar va fi traumatizat de cei care-l arata cu degetul si isi vor bate joc de el, nu de parintii lui. Stau si ma gandesc ce e in mintea acelor oameni. Probabil in imaginatia lor se gandesc ca persoanele gay si-o trag pe masa din bucatarie in timp ce copilul ia micul dejun sau ca uneori pana si pruncul participa la partidele de sex interminabile, nu? Altfel nu-mi explic de ce ne oripilam atat de tare atunci cand auzim ca in America (cateva state) se pot adopta copii si de cuplurile de acelasi sex.

Nu stiu eu prea multe, dar va intreb pe voi: e chiar atat de rau sa iubesti o persoana de acelasi sex si sa-ti doresti un copil cu el/ea? Mno, sa aud pareri.

44 Responses to “Adoptia copiilor in cazul cuplurilor gay: pro sau contra?”

  1. oryumy November 23, 2011 at 2:16 pm #

    Deea cred ca ciudat nu este ca cei doi si-o trag pe masa..ca ma gandesc ca nu face nimeni asta de fata cu un copil:)) mie mi se pare ciudat ca lipseste mama din toata ecuatia asta…mama care spala rufe, te trimite sa stingi becurile de prin casa, este nervoasa din nimic, isi face unghiile, etc
    Ei bine in ecuatia cu “doi tati” toate astea lipsesc…iar dupa parerea mea si mama este un model…
    se poate intoarce pe multe parti…dar eu cred ca in societatea noastra de azi toti ciudatel pare, pentru ca nu suntem pregatiti sa renuntam la vechile pattern-uri…

    • Deea November 23, 2011 at 2:20 pm #

      E posibil ca iubirea materna sa lipseasca, dar cel mai important e ca acel copil sa creasca intr-o familia iubitoare.

      Spalatul rufelor a devenit floare la ureche. Pana si tatal meu face asta si pt celelalte chestii exista matusi 😀

      Dupa ceea ce vedem ca se intampla in fiecare zi intre cuplurile traditionale (sa le numesc asa), chiar nu mi se pare nimic deplasat ca 2 barbati sau 2 femei sa adopte un copil pt ca asta i-ar face intr-adevar fericiti. Pana la urma, toti tanjim dupa o familie.

  2. Ciobby November 23, 2011 at 2:22 pm #

    Și pentru că noi, majoritarii, nu suntem capabili să renunțăm la vechile pattern-uri trebuie să-i pedepsim pe minoritari și să trimitem copiii abandonați de părinții biologici în tot felul de familii dezorganizate dar heterosexuale? Nu poți să-i oferi unui copil toate informațiile și modelele posibile în cadrul familiei. Unele lucruri le va învăța din școală, altele din viață și altele le va învăța pe cont propriu.

    • Deea November 23, 2011 at 2:24 pm #

      Astea sunt momentele in care mi-as dori sa am buton de LIKE la comentarii.

  3. Sandra November 23, 2011 at 4:33 pm #

    Tu stii f bine ca eu sunt printre putinii oameni PRO GAY…( neesentiale circumstantele :))) ). Dar nu pot spune ca sunt nici macar 70% de acord cu adoptia de catre gay a unui copil. Eu cred ca NU te nasti gay, ci devii gay din N motive, mai mult sau mai putin laudabile. Cred sincer ca un copil nu va intelege nimic din familia lui. Imi amintesc de o colega din generala a carei mama a murit in `89. Se simtea ingrozitor de rau ca mama ei nu venea la acele petreceri “surpriza” de 8 Martie si nu avea cui sa zica o poezie….Cred ca unui copil in situatia “gay” de care vorbim i-ar fi muuult mai greu. Nici cei de 15 ani nu inteleg mai nimic, cu atat mai putin unu de 5-15 ani. Nu zic ca ar trebui copilul sa stie ce se intampla in dormitor, dar va intelege repede ca ceva nu e ok. Doi tati sau doua mame nu sunt ok. Parerea mea….sincera.Nu e ok nici ca un copil sa aibe un singur parinte, dar tot e mai ok decat cu doi de acelasi sex

    • Deea November 23, 2011 at 4:37 pm #

      Nu intelege absolut nimic pt ca nu i se explica si tocmai de aia zic ca sunt doar niste idei preconcepute. Daca noi, oameni cu capul pe umeir (sau cel putin asa ar trebui) nu suntem in stare sa intelegem unele chestii, cum am putea sa-i cerem unui copil asta?

      Si bag mana in foc ca Neil Patrick Harris (cel din poza) isi va creste copiii mai bine ca multi parinti.

    • Ciobby November 24, 2011 at 11:41 am #

      “Eu cred ca NU te nasti gay, ci devii gay din N motive, mai mult sau mai putin laudabile.”

      Având în vedere faptul că orientări sexuale de tip gay există și în rândul animalelor(lei, delfini, câini, pisici, cai de mare, măgari, balene ș.a.m.d.) și faptul că procentul gay-ilor este relativ constant (4-6%) în rândul popoarele civilizate în care opțiunea aceasta este cât de cât reală, care ar putea fi motivele pentru care cineva devine gay?

      • Sandra November 24, 2011 at 11:56 am #

        Da, stiu si eu ca exista in randul animalelor…a fost o surpriza pt mine cand am aflat asta. nu stiu exact ce se intampla acolo, intre ei, dar eu am prieteni care nu s-au nascut gay si au devenit gay din cauza unor femei, din cauza parintilor, din cauza lipsurilor ( in special de afectiune, pe care au gasit-o la alti barbati ), din cauza unor complexe de tot felu…si asa mai departe…
        si mi-e greu sa cred ca procentul e atat de mic…. SINCER… sunt FFFFFFFFFFFF multi…problema e ca nu se stie de multi din ei

  4. Sandra November 23, 2011 at 4:33 pm #

    Tu stii f bine ca eu sunt printre putinii oameni PRO GAY…( neesentiale circumstantele :))) ). Dar nu pot spune ca sunt nici macar 70% de acord cu adoptia de catre gay a unui copil. Eu cred ca NU te nasti gay, ci devii gay din N motive, mai mult sau mai putin laudabile. Cred sincer ca un copil nu va intelege nimic din familia lui. Imi amintesc de o colega din generala a carei mama a murit in `89. Se simtea ingrozitor de rau ca mama ei nu venea la acele petreceri “surpriza” de 8 Martie si nu avea cui sa zica o poezie….Cred ca unui copil in situatia “gay” de care vorbim i-ar fi muuult mai greu. Nici cei de 15 ani nu inteleg mai nimic, cu atat mai putin unu de 5-15 ani. Nu zic ca ar trebui copilul sa stie ce se intampla in dormitor, dar va intelege repede ca ceva nu e ok. Doi tati sau doua mame nu sunt ok. Parerea mea….sincera.Nu e ok nici ca un copil sa aibe un singur parinte, dar tot e mai ok decat cu doi de acelasi sex

    • Ciobby November 24, 2011 at 11:41 am #

      “Eu cred ca NU te nasti gay, ci devii gay din N motive, mai mult sau mai putin laudabile.”

      Având în vedere faptul că orientări sexuale de tip gay există și în rândul animalelor(lei, delfini, câini, pisici, cai de mare, măgari, balene ș.a.m.d.) și faptul că procentul gay-ilor este relativ constant (4-6%) în rândul popoarele civilizate în care opțiunea aceasta este cât de cât reală, care ar putea fi motivele pentru care cineva devine gay?

      • Sandra November 24, 2011 at 11:56 am #

        Da, stiu si eu ca exista in randul animalelor…a fost o surpriza pt mine cand am aflat asta. nu stiu exact ce se intampla acolo, intre ei, dar eu am prieteni care nu s-au nascut gay si au devenit gay din cauza unor femei, din cauza parintilor, din cauza lipsurilor ( in special de afectiune, pe care au gasit-o la alti barbati ), din cauza unor complexe de tot felu…si asa mai departe…
        si mi-e greu sa cred ca procentul e atat de mic…. SINCER… sunt FFFFFFFFFFFF multi…problema e ca nu se stie de multi din ei

  5. oryumy November 23, 2011 at 5:26 pm #

    @Ciobby:: nu noi minoritarii ii trimitem..eu cel putin nu am posibilitatea de a trimite copii niciunde:)
    Romania este cu siguranta o tara inapoiata ca sa pornim de la astfel de premise. Eu ca individ am sa incerc sa ii ofer copilului un model cat mai ok. Daca am sa consider ca nu pot face asta am sa ma abtin….la noi inca sunt probleme foarte grave legate de adoptia unui copil…

    • Ciobby November 24, 2011 at 11:22 am #

      Noi, majoritarii; nu îi trimiți în mod direct, dar, susținând d.p.d.v. politic(!?) aceste idei, copiii abandonați de părinți ajung doar în acele familii care urmează tiparul clasic – familii cu format heterosexual – sau în centre de plasament. În România, familiile heterosexuale obișnuite nici măcar nu iau în considerare posibilitatea adoptării unui copil, preferând să crească doar proprii copii. Cuplurile homosexuale sau familiile monoparentale nu sunt luate în considerare în cazul unei cereri de adopție, deci nu reprezintă o variantă realizabilă.

      Astfel, nu rămân decât opțiunile limitate din cadrul familiilor heterosexuale. Între aceștia, (1) o parte semnificativă ia în considerare variata unei adopții din motive medicale (infertilitate), iar (2) alții o fac din motive financiare (se primește o anumită “rentă” de către acea ‘foster family’).

      Numărul de cupluri nefertile dispuse să adopte nu depășește numărul de copii abandonați, deci suntem nevoiți -noi, cei care formăm societatea ca întreg – să alegem ce se va întâmpla cu ceilalți; (3) îi lăsăm în centre de plasament, (2) îi direcționăm către varianta românească de ‘foster family’ (nu știu care e termenul din limba română) sau (4) le acordăm drepturi de adopție și familiilor cu format diferit de cel clasic (cupluri homosexuale sau monoparentale).

      Varianta cu ‘foster family’ pare destul de bună, doar că se observă, post-hoc, că mai toți copiii abandonați ajung să aibă 4-8 familii de adopție (oare așa s-or numi?) până la majorat. Probabil că nu e plăcut să nu ai o mamă care să vină la școală/grădiniță de 8 martie și că unii trec prin unele momente grele din acest motiv, dar șocul (/șocurile) (re)abandonării de către familia de adopție nu este semnificativ? Nu știu dacă ai urmărit știrile, dar după reducerile de salarii au apărut reportaje despre fenomene de masă(!?) cu familii care retrimiteau către Centre copii luați în plasament și asta pentru că Guvernul a decis că reducerea de 25% se aplică și în cazul acelor rente. Cum crezi că se simțeau acei copii? Ai vreo urmă de îndoială cu privire la existența și magnitudinea impactului emoțional la care erau supuși?

      Analizele în acest sens nu se fac în ideea că noi, cei care n-am fost abandonați, trebuie să ne simțim comod; politicile din acest domeniu nu ne privesc pe noi în mod direct. Obiectivul este ca acei copii abandonați de părinții naturali să aibă, în limita posibilităților existente, câte o familie care să îi crească în condiții cât mai bune. Analizând statisticile făcute cu familii în care există copii adoptați, s-a constatat că această politică este de succes în măsura în care există un element foarte puternic care să unească familia. Cuplurile nefertile își fac treaba. Familiile de tip ‘foster’ nu prea intră în aceiași categorie; pe lângă faptul că un copil ajunge să fie plimbat între Centrul de Plasament și un număr mare de familii, procentul celor care sunt abuzați sexual sau supuși la violență este foarte mare. În aceste condiții, ce facem cu cei dați în plasament? Îi lăsăm la ‘Casa de Copii’, ne facem că nu observăm oribilele statistici, sau ne maturizăm și noi puțin? Nu mult, doar cât să realizăm că unui copil îi este mai bine într-o familie civilizată monoparentală (și fără 8 martie/…) sau cu părinți de orientare homosexuală (și auzind unele bancuri de la copiii insuficient educați în familii heterosexuale clasice), decât într-o familie cu părinți de orientare heterosexuală care-l privește ca pe un obiect și o sursă de venit sau în Centre de Plasament.

  6. oryumy November 23, 2011 at 5:26 pm #

    @Ciobby:: nu noi minoritarii ii trimitem..eu cel putin nu am posibilitatea de a trimite copii niciunde:)
    Romania este cu siguranta o tara inapoiata ca sa pornim de la astfel de premise. Eu ca individ am sa incerc sa ii ofer copilului un model cat mai ok. Daca am sa consider ca nu pot face asta am sa ma abtin….la noi inca sunt probleme foarte grave legate de adoptia unui copil…

    • Ciobby November 24, 2011 at 11:22 am #

      Noi, majoritarii; nu îi trimiți în mod direct, dar, susținând d.p.d.v. politic(!?) aceste idei, copiii abandonați de părinți ajung doar în acele familii care urmează tiparul clasic – familii cu format heterosexual – sau în centre de plasament. În România, familiile heterosexuale obișnuite nici măcar nu iau în considerare posibilitatea adoptării unui copil, preferând să crească doar proprii copii. Cuplurile homosexuale sau familiile monoparentale nu sunt luate în considerare în cazul unei cereri de adopție, deci nu reprezintă o variantă realizabilă.

      Astfel, nu rămân decât opțiunile limitate din cadrul familiilor heterosexuale. Între aceștia, (1) o parte semnificativă ia în considerare variata unei adopții din motive medicale (infertilitate), iar (2) alții o fac din motive financiare (se primește o anumită “rentă” de către acea ‘foster family’).

      Numărul de cupluri nefertile dispuse să adopte nu depășește numărul de copii abandonați, deci suntem nevoiți -noi, cei care formăm societatea ca întreg – să alegem ce se va întâmpla cu ceilalți; (3) îi lăsăm în centre de plasament, (2) îi direcționăm către varianta românească de ‘foster family’ (nu știu care e termenul din limba română) sau (4) le acordăm drepturi de adopție și familiilor cu format diferit de cel clasic (cupluri homosexuale sau monoparentale).

      Varianta cu ‘foster family’ pare destul de bună, doar că se observă, post-hoc, că mai toți copiii abandonați ajung să aibă 4-8 familii de adopție (oare așa s-or numi?) până la majorat. Probabil că nu e plăcut să nu ai o mamă care să vină la școală/grădiniță de 8 martie și că unii trec prin unele momente grele din acest motiv, dar șocul (/șocurile) (re)abandonării de către familia de adopție nu este semnificativ? Nu știu dacă ai urmărit știrile, dar după reducerile de salarii au apărut reportaje despre fenomene de masă(!?) cu familii care retrimiteau către Centre copii luați în plasament și asta pentru că Guvernul a decis că reducerea de 25% se aplică și în cazul acelor rente. Cum crezi că se simțeau acei copii? Ai vreo urmă de îndoială cu privire la existența și magnitudinea impactului emoțional la care erau supuși?

      Analizele în acest sens nu se fac în ideea că noi, cei care n-am fost abandonați, trebuie să ne simțim comod; politicile din acest domeniu nu ne privesc pe noi în mod direct. Obiectivul este ca acei copii abandonați de părinții naturali să aibă, în limita posibilităților existente, câte o familie care să îi crească în condiții cât mai bune. Analizând statisticile făcute cu familii în care există copii adoptați, s-a constatat că această politică este de succes în măsura în care există un element foarte puternic care să unească familia. Cuplurile nefertile își fac treaba. Familiile de tip ‘foster’ nu prea intră în aceiași categorie; pe lângă faptul că un copil ajunge să fie plimbat între Centrul de Plasament și un număr mare de familii, procentul celor care sunt abuzați sexual sau supuși la violență este foarte mare. În aceste condiții, ce facem cu cei dați în plasament? Îi lăsăm la ‘Casa de Copii’, ne facem că nu observăm oribilele statistici, sau ne maturizăm și noi puțin? Nu mult, doar cât să realizăm că unui copil îi este mai bine într-o familie civilizată monoparentală (și fără 8 martie/…) sau cu părinți de orientare homosexuală (și auzind unele bancuri de la copiii insuficient educați în familii heterosexuale clasice), decât într-o familie cu părinți de orientare heterosexuală care-l privește ca pe un obiect și o sursă de venit sau în Centre de Plasament.

  7. Sandra November 24, 2011 at 12:01 pm #

    Hai sa intreb si eu ceva…ce ati spune daca de exemplu ati afla acum, la peste 20 de ani ca de fapt relatia dintre parintii vostri a fost 100% formala pt k cel putin unu din ei e homosexual? Ce ati simti?

    • Sandra November 24, 2011 at 12:02 pm #

      si intreb asta pt ca se poarta casniciile doar in acte pt k actele sunt apoi necesare la eu stiu ce tampenii

    • Deea November 24, 2011 at 12:02 pm #

      Eu una, m-as simti ranita pentru ca am fost mintita atata timp, dar cred ca as intelege daca mi s-ar explica motivele.

    • Ciobby November 24, 2011 at 1:36 pm #

      Dat fiind caracterul destul de clasic pe care-l au părinții mei, aș avea probleme în a le înțelege/vedea coerența cu sine. Totuși, dincolo de momentul și surpriza din primul moment, nu cred că aș avea o problemă majoră. Cel puțin la vârsta asta…

  8. Sandra November 24, 2011 at 12:01 pm #

    Hai sa intreb si eu ceva…ce ati spune daca de exemplu ati afla acum, la peste 20 de ani ca de fapt relatia dintre parintii vostri a fost 100% formala pt k cel putin unu din ei e homosexual? Ce ati simti?

    • Sandra November 24, 2011 at 12:02 pm #

      si intreb asta pt ca se poarta casniciile doar in acte pt k actele sunt apoi necesare la eu stiu ce tampenii

    • Deea November 24, 2011 at 12:02 pm #

      Eu una, m-as simti ranita pentru ca am fost mintita atata timp, dar cred ca as intelege daca mi s-ar explica motivele.

    • Ciobby November 24, 2011 at 1:36 pm #

      Dat fiind caracterul destul de clasic pe care-l au părinții mei, aș avea probleme în a le înțelege/vedea coerența cu sine. Totuși, dincolo de momentul și surpriza din primul moment, nu cred că aș avea o problemă majoră. Cel puțin la vârsta asta…

  9. Marian Biclea December 19, 2011 at 11:11 pm #

    La mintea mea spun ca acel copil va creste deformat/malformat psihic din start!
    de ce sa aiba copii cuplurile gay? e natural?nope! atunci sa n-aiba!
    vrei urmasi? casatoreste-te cu “celalalt” sex si renunta la statututul de “gay”
    NU intru in considerente religioase, ci ramin strict in biologie – ii musai sa fie ambele sexe; acum o sa sariti cu idioteniile alea cu mama-surogat, mama-eprubeta(in vitro), dar No way!
    vrei sa fii gay? ok, nu ma incomodeaza dar sa ai copii intr-un cuplu gay inseamna deturnarea si distorsionarea altei fiinte umane care, cel mai probabil, nu era gay cind a intrat in aceasta “familie”
    (adica la mine nu tine nici teoria cu “naturally-born gay” shit)
    Dar asta zic eu….
    P.S. n-am vazut cupluri gay in lumea animala, asa ca nu mai dati vina pe gene, e pur psihica/psihologica orientarea gay.
    ok, I rest my case!
    Ma inclin!

    • Deea December 20, 2011 at 3:08 am #

      uita-te mai bine la caini 🙂

      • Marian Biclea December 20, 2011 at 9:38 am #

        ha-ha! nu ma apuc acuma de studiul maidanezilor ca sa argumentez ce-am scris anterior… sint contra si atit 🙂

      • Marian Biclea December 20, 2011 at 10:30 am #

        tu ai vazut cupluri la ciini, cupluri asa, ca la oameni? nu te crez :-p

        • Deea December 20, 2011 at 10:32 am #

          Nu compar un om cu un caine. dar tu ai spus mai sus ca nu exista gay in lumea animale. Asa ca, te-am contrazis.

          “sint contra si atit ” – pai spune asa pt ca in cazul asta degeaba incerc sa vin cu niste argumente. Sunt doi oameni cu principii diferite. Atat tot.

    • Ciobby January 22, 2012 at 5:45 pm #

      De ce porți haine? Sunt naturale? Ce cauți pe internet? De ce ai casa legată la rețeaua de electricitate? De fapt, ce naiba cauți într-o casă? Treci înapoi în peșteră! Cine naiba te-a pus să înveți să scrii? Ai fost la școală vreodată? Ei bine, școala e cel mai artificial lucru de pe Terra. Ar trebui să le desființăm?

      Cine dracu’ v-a învățat pe toți că “tot ce-i artificial este rău”? Imbecililor!

    • alina June 30, 2012 at 7:36 pm #

      sunt deacord in totalitate cu tine!

  10. Marian Biclea December 19, 2011 at 11:11 pm #

    La mintea mea spun ca acel copil va creste deformat/malformat psihic din start!
    de ce sa aiba copii cuplurile gay? e natural?nope! atunci sa n-aiba!
    vrei urmasi? casatoreste-te cu “celalalt” sex si renunta la statututul de “gay”
    NU intru in considerente religioase, ci ramin strict in biologie – ii musai sa fie ambele sexe; acum o sa sariti cu idioteniile alea cu mama-surogat, mama-eprubeta(in vitro), dar No way!
    vrei sa fii gay? ok, nu ma incomodeaza dar sa ai copii intr-un cuplu gay inseamna deturnarea si distorsionarea altei fiinte umane care, cel mai probabil, nu era gay cind a intrat in aceasta “familie”
    (adica la mine nu tine nici teoria cu “naturally-born gay” shit)
    Dar asta zic eu….
    P.S. n-am vazut cupluri gay in lumea animala, asa ca nu mai dati vina pe gene, e pur psihica/psihologica orientarea gay.
    ok, I rest my case!
    Ma inclin!

    • Deea December 20, 2011 at 3:08 am #

      uita-te mai bine la caini 🙂

      • Marian Biclea December 20, 2011 at 9:38 am #

        ha-ha! nu ma apuc acuma de studiul maidanezilor ca sa argumentez ce-am scris anterior… sint contra si atit 🙂

      • Marian Biclea December 20, 2011 at 10:30 am #

        tu ai vazut cupluri la ciini, cupluri asa, ca la oameni? nu te crez :-p

        • Deea December 20, 2011 at 10:32 am #

          Nu compar un om cu un caine. dar tu ai spus mai sus ca nu exista gay in lumea animale. Asa ca, te-am contrazis.

          “sint contra si atit ” – pai spune asa pt ca in cazul asta degeaba incerc sa vin cu niste argumente. Sunt doi oameni cu principii diferite. Atat tot.

    • Ciobby January 22, 2012 at 5:45 pm #

      De ce porți haine? Sunt naturale? Ce cauți pe internet? De ce ai casa legată la rețeaua de electricitate? De fapt, ce naiba cauți într-o casă? Treci înapoi în peșteră! Cine naiba te-a pus să înveți să scrii? Ai fost la școală vreodată? Ei bine, școala e cel mai artificial lucru de pe Terra. Ar trebui să le desființăm?

      Cine dracu’ v-a învățat pe toți că “tot ce-i artificial este rău”? Imbecililor!

    • alina June 30, 2012 at 7:36 pm #

      sunt deacord in totalitate cu tine!

  11. alina June 30, 2012 at 7:33 pm #

    nu ma deranjeaza sub nici o forma prezenta unui cuplu gay si nu m -ar deranja nici daca nu ar fi natural ca un copil sa fie nascut de o femeie,infierea lor de catre un cuplu gay. dar atata timp cat nu poti explica tu ,ca parinte, de orice natura ,copilului tau,cum se manifesta ciclul natural al vietii,cum iti explici “tie”ca intelege copilul problema “parintilor”? te gandesti ca un copil trebuie sa inteleaga in propriul sau fel aceasta problema?nu sa fie influientat de un cuplu care are deja o parere formata si acestia sa ii fie parinti si sa ii aiba ca prim exemplu! fiecare face ce vrea cu viata lui,dar hai sa nu fim deja profeti pentru copii care sunt viitorul nostru. fiecare copil are dreptul sa stie ca a fost nascut de o femeie,de o mama si nu sa fie indoctrinat de mic ca orice e posibil in lumea asta. daca pui un copil sa fie intre doi parinti roboti,fara organe,sunt sigura ca la un moment dat se considera si el robot, fara ca cineva sa ii spuna ce este DE FAPT. NU AM NIMIC CU VIATA SI PLACERILE LOR DAR NU INDUCETI COPII IN EROARE! SA INFIEZE COPII CARE POT LUA SINGURI HOTARAREA, CE CE MAI BINE PENTRU EI,DACA E MAI BINE PENTRU PSIHICUL LOR SA CREASCA INTR-O FAMILIE GAY,SAU INTR-UN ORFELINAT. SUNT SIGURA CA NU INFIAZA NIMENI UN COPIL CARE ESTE DEJA IN STRADA SA II PUTEM CONSIDERA SALVATORII LOR.

  12. alina June 30, 2012 at 7:33 pm #

    nu ma deranjeaza sub nici o forma prezenta unui cuplu gay si nu m -ar deranja nici daca nu ar fi natural ca un copil sa fie nascut de o femeie,infierea lor de catre un cuplu gay. dar atata timp cat nu poti explica tu ,ca parinte, de orice natura ,copilului tau,cum se manifesta ciclul natural al vietii,cum iti explici “tie”ca intelege copilul problema “parintilor”? te gandesti ca un copil trebuie sa inteleaga in propriul sau fel aceasta problema?nu sa fie influientat de un cuplu care are deja o parere formata si acestia sa ii fie parinti si sa ii aiba ca prim exemplu! fiecare face ce vrea cu viata lui,dar hai sa nu fim deja profeti pentru copii care sunt viitorul nostru. fiecare copil are dreptul sa stie ca a fost nascut de o femeie,de o mama si nu sa fie indoctrinat de mic ca orice e posibil in lumea asta. daca pui un copil sa fie intre doi parinti roboti,fara organe,sunt sigura ca la un moment dat se considera si el robot, fara ca cineva sa ii spuna ce este DE FAPT. NU AM NIMIC CU VIATA SI PLACERILE LOR DAR NU INDUCETI COPII IN EROARE! SA INFIEZE COPII CARE POT LUA SINGURI HOTARAREA, CE CE MAI BINE PENTRU EI,DACA E MAI BINE PENTRU PSIHICUL LOR SA CREASCA INTR-O FAMILIE GAY,SAU INTR-UN ORFELINAT. SUNT SIGURA CA NU INFIAZA NIMENI UN COPIL CARE ESTE DEJA IN STRADA SA II PUTEM CONSIDERA SALVATORII LOR.

  13. mos vasile September 3, 2016 at 7:11 pm #

    Va da mosu solutia;sa poata infia copii cu conditia de a se uni o familie de lesbiene cu una de homosexuali si de a creste copiii impreuna.Iata cum copiii vor avea doua mame si doi taii..avantaj ei.Asta toate fi stipulat prin lege.Vi se pare asa de complicat?

  14. Francesco October 25, 2016 at 12:53 pm #

    Deea mama..specialista ce esti tu, asta e momentul in care mi-as dori sa nu dau like…tie ma gandesc ca ti-ar fi placut tare mult sa fi crescuta de 2 tati..eu am observat in ani ca xand se despart 2 persoane(relatie) todeauna copilul ramane langa mama…oare de ce m-am gandit eu la treaba asta…tu experto

  15. elaela December 31, 2016 at 10:18 am #

    Ce sa vada un copil cand un barbat ol pipaie pe celalalt, ca si psihologie copilul ce va intelege cand ceilalti au o mama si un tata.

  16. elaela December 31, 2016 at 10:21 am #

    Si eu, dis-lake :))

Leave a Reply

Andreea Ciobanu
facebook marketing